GENG KITO

Orang Nengok

January 3, 2012

RaHsiA taKdir PerPisAhaN iNi

Mungkin ini takdir yang  ditetapkan untuk kami. Segala yang berlaku sebenarnya telah pun ditentukan oleh Allah swt. Pelbagai cara telah aku lakukan. Namun semua yang terjadi atas izinNya.. Aku harus redha dengan ap yang telah berlaku. Setiap perkara yang berlaku ada hikmahnya. Hanya Allah yang tahu rahsia ini.

“Ya ALLAH,jika ini jalan yang terbaik utuk kami. Aku redha. Terima kasih kerana kenalkan aku dengan hambaMu.  Jauh disudut hatiku, ak masih merindui mereka. Namun, dengan apa yang berlaku. Hanya Engkau yang tahu Ya ALLAH. Aku menerima ujian ini sebagai ujianMu utk mengingatkan aku kepadaMU..Ya ALLAH, dengan hati ini aku sanggup memaafkan mereka demi kebahagiaan di dunia dan di akhirat..Memang pedih utk ak maafkan.. Sakit tapi aku tahu ini barulah permulaan ujianMu..Ya ALLAH, Kau tabahkanlah hatiku. Dan berikanlah kami kebahagiaan dunia dan akhirat,.. Allahummaghfirli watub 'alaiya...amin~”

Wassalam

No comments:

Post a Comment

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!