GENG KITO

Orang Nengok

February 10, 2012

Tahi musang sejenis makanan

Assalamualaikum…=)


Eeee...bila baca title tu msti tersebut eee...biar betul??


Tahi musang yang aku nak cerita ni ialah sejenis makanan….bukannya bhan kumbahan yang dihasilkan oleh seekor musang...;-)Ni la "tahi musang" tuee..





ap pndapat korang??=)
kalau makan pasti nak lg..

nie bijinya..



Ak xpasti samada ramai x org th pasal bnda ni…klau kat tempat ak @ Kelantan mmg org ramai panggil  "tahi musang" …warnanya hitam..sekali tgk mmg macam  "tahi musang"  la…rasanya plak  masam manis…xmasam sangat dan  x manis sangat…sedap utk d makan…hehe ;-) kalau dilihat pada  plastiknya makanan ini diperbuat daripada buah-buahan,gula dan perasa yg d benarkan…dah tny “pak cik google” tp dia pon xth… 

Pernah nampak x??tempat korang panggil apa??



2 comments:

  1. tak pernah dgr pun tahi musang ni? huhu

    ReplyDelete
  2. haaa..tu lah kn...tertanya2 gak...tmpat lain ad ke??

    ReplyDelete

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!