GENG KITO

Orang Nengok

February 17, 2013

Maaf, Maaf, Maaf


Assalamualaikum…

Pejam celik, pejam celik rupanya dah nak habis dah cuti semester..sebulan je pun..ada setengah pendapat cuti lama-lama pun borink gak..klau keje mungkin x borink..korang plak fikir macam mana?

Untuk aku, cuti kali ni memang cuti2 Malaysia la..lepas habis exam, aku ke Mersing, Johor.. seminggu lepas tu balik rumah..then, aku ke Lumut, Perak..masa kat Perak sempat spend satu malam tidur rumah sepupu aku kat Manjung..hehe..balik dari Lumut, aku pergi Pahang rumah felo aku..dalam bulan ni je dah 2x lalu jalan Negeri Sembilan..bak kata Kak Azwa jodoh ngan orang sana kot..ehhh???

Disebabkan tak lama lagi kolej aku akan adakan program mega…aku WAJIB lah menghadirkan diri join perkampungan sempena program tu..alhamdulillah, semua berjalan lancar..aku puas hati sebab dapat terangkan satu persatu pada semua post..aku faham yang dorang semua ni macam aku gak masa muda-muda dulu..bila jadi ajk yang baru nak belajar ni memang xtahu apa2..tambah plak aku ni bukan jenis aktif kat sekolah..so, mestilah ada orang yang ‘Tunjuk Ajarku Sifu’…

Bila bercakap je keje aku masa perkampungan tu..mungkin ada yang terlanjur kata, terguris hati sesiapa..terkasar bahasa, gurau kasar ataupun seangkatan dengannya..tiada niat di hati aku nak terkasar bahasa ke apa ke..jadi, aku mohon




Dan



Untuk semester baru…buat yang terbaik terutamanya pelajar tahun akhir..kita grad sama2 k..

Tahun akhir dah??? @$#^%)%^$%

p/s: jangan lupa nantikan apa program tersebut..=)

Wassalam


No comments:

Post a Comment

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!