GENG KITO

Orang Nengok

February 26, 2013

Selamat Datang Tesis =)


Assalamualaikum..

Rasa dah lama jugak aku tak update blog ni..sebenarnya banyak cerita nak share...trip fieldwork ke Lumut, Perak, Program Kembara Pendidikan Permaj dan banyak lagi...insyaALLAH, kalau diizinkan masa dan kesihatan..ada la entri ..hehe 

Entri kali ini ialah:

sumber: pak cik google..tapi spec aku sama ngn dalam gambar tu..hihi


Huahuahua!! Ni la assignment yang TERBESAR untuk pelajar final year..siapa tak gerun??siapa tak takut??tak siap benda ni mana boleh naik pentas konvo cik kak dan cik abg oi..

Yang paling cun melecun, aku kena tukar tajuk tesis..sebab masa aku fieldwork kat Mersing last month hujan tak berhenti. (RUJUK INI dan INI).tak mungkin nak g balik ke Mersing untuk buat plot bagai..masa dah tak de dah..keputusannya, aku kena tukar tajuk “Komposisi Spesies Dan Kepelbagaian Vegetasi Bawah Kanopi di Hutan Simpan Lumut, Perak”.

This week thesis-mates aku Dewi  dan Mimi nk submit Bab 1..oleh itu, aku baru nak buat ni…bagus tak? Bagus tak? Tak kan dorang submit , aku tak submit kan..mana boleh..so, memang aku WAJIB buat la..hahaha

#PrayForMe dapat grad tahun ni. ;-)

Wassalam


No comments:

Post a Comment

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!