GENG KITO

Orang Nengok

March 21, 2012

OttAke??WhaT Sh0uLd I Do?~


Segala masalah yang aku hadapi akan ku cuba hadapinya dengan tenang dan mudah… aku harap aku lebih matang dan lebih cekap dalam menyelesaikan sesuatu perkara…insyaALLAH..cintaku pada ilmu lebih mendalam sebenarnya…namun atas sebab2 tertentu cinta itu terpaksa ak lupakan seketika…patutkah???TIDAK!!ak mesti kembali…ku ingin member peluang kepada diri ini utk mngecapinya…ak sayang family ak dan ak WAJIB balas jasa ibu bapaku…ak hanya ad ALLAH, family, kawan2 (*hanya yg blh dipercayai) dan blog utk aku meluahkan segala2nya…Cuma yg paling ak takut andaikata aku xdapat utk mmbalsnya..namun,

"JIKA KAU FIKIRKAN KAU BLH!KAU PASTI BOLEH MELAKUKAN!"

Ya!itu yg pasti…jika kita fikir,positive lah resultnya..negatif hnya utk certain time yg sebenarnya mngajar aku utk btndak lbih rasional..

GO!GO!


*hari ni keputusan spm akan diumumkan...milik siapakah pelajar cemerlang spm 2011??diharapkan ap jua keputusan yg diperolehi BUKAN titik nokhtah utk adik2..namun inilah masa permulaan kehidupan sebenarnya,..semakin hari semakin mncabar...jadilah ISLAM dan MELAYU yg blh!alam universiti yg penuh dgn cabaran akan mnjadikan kita lebih dewasa,..take it as challanges!;-)insyaALLAH...



No comments:

Post a Comment

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!