GENG KITO

Orang Nengok

January 11, 2013

Chipmunk & Barney : Simple Giveaway


Assalamualaikum & hi!

Tengah-tengah touching dgn nota “History of Plant Taxonomy” ni.. lalu dengan bangganya rasa nak berblog.. Then, what I saw tadaaaaa,,,,



Letak nota kat tepi..xpandang dah & gigih buat entri ni..haha…excited punya pasal.. Empunya blog ni aku panggil dia k.eca.. siapa xkenal k.eca ni..penari kolej yg kecik, comel molek..masa aku 1st year pun mmg aku selalu usha dia..opsss!! (*tapi aku masih normal :P )

Thanz k.eca sbb doakan saya...hehe..thanz to ALLAH sbb knalkan aku dengan akak yg bernama k.eca..dia sangat memahami..susah dan senang bersama..=))

Sebagai tanda penghargaan..aku nk join Chipmunk & Barney : Simple Giveaway



Mohon diberi tuah. ;-)

Ok....aku nk tag ..

INI dan ITU



2 comments:

  1. Cik dayah.. gambar itu pulak yg dia letak.. haha.. g letak gmbr kt entri sy tu..

    p/s : right click gmbr, click copy image location.. pastu upload gambar from a url and paste url gmbr td tu..
    jgn lupe link kt entri tu.. klau ade pape tak paham tnye eh.. cm tak bese plak.. haha

    Goodluck exam.. and good luck utk ini jugak.. hehe

    ReplyDelete
  2. hai...tQ...saya pon dah follow awak..;-)
    gud luck jugak...=)

    ReplyDelete

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!