GENG KITO

Orang Nengok

January 9, 2013

New update!


Bismillahirahmanirrahim….

Dah tak tahu dah apa agaknya yang terjadi kat blog ni…pemalas betul aku nak update..bajet busy macam YB..huhu..approximately, satu sem aku xupdate..hoooooo~~booooo to myself..

Isokey…lupakan kisah lama…dan kembali kisah yg baru…aku rasa masih tak terlambat utk mengucapkan Selamat Tahun Baru 2013 n too late to wish Selamat Tahun Baru Hijrah 1434..haha bersyukur kerana masih diberi nikmat yang paling besar di dunia ini iaitu nyawa utk meneruskan perjuangan sebagai khalifah ALLAH di muka bumi ini..

N now what I’m doing is..dah final exam 1st sem third year dah pon..omaigod! mmg sangat sukar dipercayai masa itu pantas...ttbe hangin nk update blog coming again..n im really proud of me..hahax.. so, di kesempatan ini (*feeling raya), aku nk share org baru yg hadir dalam hidup baru…dah nk masuk 6 bulan dah pon umur dia…mmg tepat la kalau aku kata xupdate blog satu sem kn??huh~

Cekidaut..



masih dalam tempoh pantang 

dah besar dah! haha..alhamdulillah..she is fine;-)
















Ni my little sis..nama dia Siti Noor Hazween bt Abdullah..yeahh! fyi, adik beradik aku semua nama mula ngn huruf H..hehe,..17/07 @ hospital kuala krai dia mula lihat dunia..=))dia ikot muka mak kami...



#prayforme 4 my next paper on Monday (14/01/13)..3rd year ni macam2..lab, fieldwork..tapi alhamdulilah...keje2 lab utk sem ni settled! td je baru hantar report..n esok nk kna sign kbnran nk g field plak..nk submit borang intern jugak..dah nk intern??

Ok..nite.. n morning! salam..


2 comments:

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!