GENG KITO

Orang Nengok

June 8, 2012

Kenapa teruskan semua ni?


I have my own reason..

Itu sahaja jawapan yang aku dapat berikan bila orang tanya kenapa aku nak letak  jawatan dan kenapa aku still stay kolej??

Don’t ever touch my personal if you are not allowed.. Jangan jaga tepi kain orang sampai masuk dalam kain.. Aku yang merasa..aku yang sakit…ya, badan aku je besar,..tapi hati aku ni xsebesar dan xsekental badan aku…hak aku untuk update status facebook  terbatas.. hak aku untuk tweet di twitter di halang,…status fb disindir-sindir…twitter di “public” kn…Who I am????sampai ada orang sanggup buat macam tu??kalaulah sesiapa yang berkenaan tu baca blog aku ni…mmg blog aku plak jadi sasaran…

Aku terima semua ini sebab aku yakin ALLAH AKAN BERI UJIAN KEPADA HAMBANYA YANG MAMPU SAHAJA..

Sorry kepada sesiapa yang pernah terasa status facebook.. tidak dinafikan ada yang ditujukan kepada imsan terpilih..itulah manusia yang tidak lepas dari buat silap..maaf..

Wassalam..


No comments:

Post a Comment

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!