GENG KITO

Orang Nengok

June 25, 2012

~♥Suprise from JAKSA♥~

Kelam kabut cari hadiah untuk Malam Anugerah JAKSA dan Pemudahcara malam tu… we are supposedly exchange the gift between jaksa.. everyone need to prepare a gift..dah la aku xprint lagi buku cenderamata time tu…majlis start jam 8.00 malam…sampai bilik tepat jam 6.00 petang then terus print…mmg xsempat nak pergi Puri Pujangga hari tu for the rehearsal…huhu




Malam tu aku tumpang kereta kak mimi untuk ke Puri Pujangga cz My Pinky Ego-s aku bagi pinjam pada Syafa…Dia pun jadi tetamu jemputan jugak untuk malam tu wakil dari FESSAT XI..Majlis berjalan seperti biasa…Dan tibalah masa sesi bergambar bagi semua mantan jaksa, bakal jaksa, felo dan pemudahcara...Just a click!! 

“Happy birthday to you”~

Suara yang paling kuat aku dengar time tu Kak Mimi…At the same time, dalam hati aku berkata..sampai hati dorang xbagitahu aku nak celebrate befday sape malam ni…biasanya semua akn bincang dengan aku dulu sebab sometimes I’m really excited bila tang nk prank orang ni..hobi la katakan…A few seconds later, aku dah berada kat tengah-tengah dikelilingi semua yang hadir malam tu…then, seorang lelaki bawak kek menuju ke arah aku…Terkelu, terkedu, terbisu, tersenyap, terdiam…SURPRISED!!!!!!! Adegan macam ni semua aku tgk dalam tV je..its happen to me right now…sape x terkejut??masa tu air mata ni hampir2 jatuh membasahi pipi tapi sempat lagi cover..mmg nak nangis tanda terharu…




Malam tu jugak Nadzir nak lunaskan dendam kesumatnya pada aku..katanya nak baling tepung dan telur…tepung bendanya???sambut dalam dewan..not allowed!!!tapi dicalit-calit kek tu pada aku dan dihempap sisa kek atas kepala aku….nasib baik aku dapat elak even mmg dah kna dah pon..si Isnur plak bajet nk simbah air…tapi dia yang terkena balik…hahahaha…I’m sorry…

Sebenarnya aku nak cakap something. Tapi tak terlafaz time tu…
To mantan jaksa sesi 2011/2012:
First of all, tQ so much for the surprise…yes!sangat surprise..tQ kepada sape yang rancang semua ni…tQ kepada si pembeli kek..tQ kepada semua jaksa yang menyayi dengan semangatnya..tQ for ur du’a…And I’m sorry…k.mimi & k.ma, sorry sebab xtolong korang handle majlis malam tu..exam setiap hari dan ada yang satu hari 2 paper..mmg xsempat untuk handle apa2..sory sangat….sory jugak sebab xdatang rehearsal…sory sbb print buku cenderamata tu lambat sbb takut ada terubah saat akhir…sory…

Dan bila balik semangat terus bukak hadiah yang aku dapat dari Isnur..

Mempersembahkan……………. 


Katanya khayal…

 in progress..

 finally, siap!!*bersama Puteri Katak @ ain

From me to Isnur Wahid..




Malam tu tidur dalam senyuman walaupun keletihan…

Terima kasih DR. Azahan, DR. Kartini, En, Rahim dan felo2, En. Yusof dan warga pejabat ktho..Terima kasih semua…Moga ALLAH panjangkan umur kita semua..amin~


sweet memory.. 





Sebagai kenang-kenangan... 

♥ Frame   nice~!

Will miss u ollsss..

 Bdw, aku rasa obvious giler gambar aku..haha..tembam la katakan..,  


Wassalam...



No comments:

Post a Comment

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!