GENG KITO

Orang Nengok

June 5, 2013

Tak kira, nak buat jugak entri ni: VIVA

Assalamualaikum & morning semua!

Hari ni aku bangun pagi-pagi lagi sebab semalam tak buat pun persediaan untuk nak viva hari ni. oh yea, meh ceq kak nak terangkan sikit viva tu apa.

To pronouns ‘viva’ is vaiva NOT viva. ‘Viva’ ialah presentation bagi final year project a.k.a tesis bagi final year students. Selalunya kat universiti, kolej-kolej konfem ada la. bukan kereta viva tu. hehe

So, hari ni turn aku. Supposedly, my turn macam biasa la yang ke 4. Ntah bagaimana, angin menerjah ttbe plak aku kena yg ke 2 terakhir bg sesi pada hari ni. Jam 330 petang uols. Doakan aku.

Saat ini aku masih menelaah tesis sendiri. Huhu 


kini, aku diibaratkan seperti telur ini. menanti masa untuk dihentam! arghhhhh!! takutnya. ya ALLAH, permudahkanlah.

Wassalam


No comments:

Post a Comment

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!