GENG KITO

Orang Nengok

February 5, 2015

Heartless

Assalamualaikum..

Hari ni still lagi buat kerja macam biasa tapi dalam keadaan yg tak de semangat.. tak de mood. But why Hidayah? Actually, it’s happen since Tuesday tu lagi. Yang aku datang kerja jugak even cuti Thaipusam. Terus terang aku cakap, ada benda yang aku terasa dengan patah perkataan my boss. Until today dan saat ini, tak boleh la nak lupakan apa yang dia cakap. Aku tak rasa dia marah but feeling likes he got ‘seribu sesalan’. Seribu ke? Tak tahu la seribu or more than that.

Masa aku iv dulu tak pernah pun aku cakap tipu yang aku ni botanist and im expert in identification of plants. Jujur je aku cakap. Yes, im botanist but i do not ID plants. What I have done is doing ecology. Forest ecology. Masa aku iv dulu tak pernah sikit pun aku merayu untuk ambik aku keje. But i just answer as u asked. Listen and answer ur question carefully. Bila ditanya, what are u doing right now? Aku jawab jujur.

Tak boleh lagi nak taip la apa yang aku cuba ingin sampaikan. 

Heartless.

Wassalam.

#Prayforpantaitimur
#pray4mh370
#Alfatihahmh17
#Alfatihahqz8501

Cuba untuk tidak berkecil hati, tapi saya perlukan masa. 


No comments:

Post a Comment

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!