GENG KITO

Orang Nengok

May 24, 2012

Khamis yang malang~



Serius tak tipu, hari ni semangat aku nak g kelas..lagipon hari ni hari last belajar ngan En. Daman utk kursus Famili Tumbuhan Berbiji…Tengah panaskan enjin moto, ttbe tertengok ada kesan calar kat bahagian depan moto..terus berubah mood..mendadak!Aku rasa tertekan dan terkilan…rasa nak je cari sape yg buat tu…

Kalau awal bulan Mei hari tu (3 Mei 2012) juga hari Khamis tepat jam 1015 pagi..aku excident…hari ni tepat jam 1000 pagi moto kena calar (*waktu aku tgk)…mmg hari Khamis yang malang bagi aku bulan Mei ni…dah la masa excident 3 minggu lepas tu tercalar kat bahagian sisi moto..tu aku blh lagi sabar..sbb aku tahu kereta yang aku langgar tu lagi teruk kemek…mmg salah dia pon..keluar parking xbg signal..dah la main kluar..xtgk side mirror..nasib baik aku xmintak ganti rugi…sbb dah tahu kereta dia lagi teruk..kesian plak..Hari ni punya plak sampai skarang aku xleh maafkan..Nak gi basuh dan polish dulu bila free nanti…mungkin esok petang..kalau tak hilang mmg aku xmaafkan melainkan dia datang mengaku pada aku dia yang buat…

*Parking kat tempat parking moto kolej..sah2 la bdak kolej ataupon pekerja canselori…kalau pekerja tu mmg dia xknal aku la…

Ok.stress!!jap lagi quiz.


No comments:

Post a Comment

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!