GENG KITO

Orang Nengok

April 11, 2013

Chapter One Bookstore The Mines Kini Dibuka


Assalamualaikum wbt..

Bila angin nak update belog tu datang…zupppp! Haa.. terus ada semangat..hahaha,,kelas kau jah..semangat gitteeww..

Tersebutlah alkisah~~2 hari lepas kalau xsilap perhitungan aku la.. Aku ngn felo aku saja nak g jejalan kat The Mines.. window shopping katanya..hihi.. K.fadwa ni pulak jenis ulat buku..memang pantang ada kedai buku..Mata dia plak ternampak banting “ Kini Chapter One Bookstore dibuka, Floor 4 The Mines”
 *sorry..tak sempat nak snap banting iklan tu..huhux*

Kebetulan plak aku dan dia masing-masing bawak baucar buku tu..apa lagi…serbu je la..

Ni hasil aku..

Clear holder pink .. :P
Kenapa anda semua perlu ke Chapter One Bookstore ini? 
1.      Boleh guna Baucar Buku 1 Malaysia (BB1M)
2.      Ada diskaun sebanyak 12% bagi setiap pembelian JIKA anda mempunyai kad siswa
3.      Bagi yang tidak mempunyai kad siswa, boleh jadi member kepada Chapter One Bookstore.. bayaran untuk jadi member RM10.. *kalau tak silap la harganya tu.. dan tak pasti plak untuk selamanya atau ada tempoh.. maaf.. diskaunnya pula sama ngan kad siswa tu.
4.      Harganya berpatutan.
5.      Buku-bukunya okay la banyaknya.. tapi tak leh lawan MPH la..hehe

Tak habis baucar lagi? Kunjungilah Chapter One Bookstore The Mines bagi yang tinggal berhampiran dengan area tersebut..

“Membaca Amalan Mulia”

Jadikan sikap kita suka membaca..

Wassalam


2 comments:

  1. awak, dah lama dah sy tengok iklan tu.. sepanjang masa baru dibuka lah kaedahnya? haha

    ReplyDelete

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!