GENG KITO

Orang Nengok

April 25, 2013

Segmen 24 Jam : Saya Mahu Header Itu! By Nabila Medan


Assalamualaikum…

Terbaca kat facebook Nabila Medan nak begi header free..memang aku nak la..so, tanpa buang masa tercetuslah entri ini..

klik banner kalau nak join..

Follow dah.. 


Derma kat tabung Nabila pun dah..

Aku tak pandai buat header ni..sebab tu nak..huhu..maklumla aku ni buta sikit bab2 design benda macam ni..sedih je..

WARNA
Dari segi warna ni biarlah kena ngn background blog aku..mungkin pink purple gitu…hehe

NAMA
Well, as you all know my blog’s name is Bahtera Life..

DESCRIPTION BLOG
Mencari satu kebahagiaan yang abadi. Bukan mudah hidup di dunia sementara. Namun, sementara ada rahsia tersembunyi.

FONT
Font plak, mengikut kesesuaian jugak.. yang penting jelas dan tak kecil sangat..senang orang nak baca dan menarik..hehe

DESIGN
Both of the design fit plak ngn blog aku..pink, purple kan..haha..dua-dua aku suka! :P. Walaubagaimanapun, aku kena pilih satu dan design 2 kot..kalau Nabila rasa sesuai design 1 pun aku terima je..hihi

#naksangat

Wassalam


1 comment:

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!