GENG KITO

Orang Nengok

April 1, 2013

Wordless Monday: Jangan mudah mengalah o.O


Assalamualaikum wbt..

So, macam mana perjalanan hari ini?? Wonderful?? Colourful?? Cheerful?? Atau 3S?? Suram, sepi, sunyi?? Ke April fool??

Amaran keras: Tak payah la nk celebrate april fool tu..kesian bulan april..ada plak orang yg kata ‘fool’..xpatut, xpatut (*sambil gelengkan kepala).

Hari ni, aku nak cerita sikit kisah ni..

Aku ada tulis entry mengenai aku nk diet ni…hahahaha…RUJUK INI.. korang nak tahu aku ada lantik sape sebenarnya?

Jawapannya TIDAK ADA..

Tidak ada itu bukan menandakan aku tak usaha nak turunkan berat badan.. You know what I’m trying rite know?
(Choi! Tuduh aku makan pil kurus..)

I jogging uollss.. clap 4 myself.. clap ! clap ! clap! Ekceli, aku bangga dengan diri aku bila dapat menggagahkan kaki yang mempunyai paha yang besar ibarat Dipterocarpacea ke stadium UKM tu untuk jogging… sebab tu bangga sangat… :D

kasut sukan pink + stokin bucuk aku :P


Makan plak ada la jugak kurangkan sikit.. tapi ditekankan SIKIT je..haha..al maklumla klau bab makan payah sikit aku ni…

Aku jogging tu kadang2 sorang dan kadang2 ada la jugak member atau felo aku temankan.. emm, mulut orang kan.. kita bukan boleh tutup..

“ Gi jogging tu cari jantan la sbb tak ada orang nak”

“ Habis jantan ko nak kan”.. ni sebab member aku ada la llk jugak..so, orang tu ingat aku nak tackle llk tu kot..ops!

These two statements make me so sentap.. But I just keep quiet until I wrote this entry.. Simpan dalam hati lama2, makan hati.. orang kata makan hati boleh kurus..hewhew..

BUT whateva happen statements tu tak akan MEMATAHKAN semangat aku yg nk lebih sihat.. jangan mimpi la.. gemuk2 aku pun, xmakan guna duit korang.. hahaha.. mulut aku cam choi plak..

LISTEN! To those who had the same problem with me.. Korang boleh dengar kutukan orang tapi take it as a catalyst to upgrade ur strength.. Not all people like everything what we are doing.. so, just keep going with our mission..janji kita hidup tak langgar perintah ALLAH..

Wassalam dan salam maghrib..

p/s: Cintaku ialah cinta halal. Maka, ia bukan untuk yang haram.




4 comments:

  1. jom la ikut kitorang senamrobik..

    p/s : dayah boleh!! hehe

    ReplyDelete
  2. haha..sayang la kak ecah much2!
    waktu senamrobik tu bila sbnarnya??

    ReplyDelete
  3. Biarkan apa orang nak kata.......
    Diorang ada mulut..
    Nanti jumpa buku dengan ruas, baru tau langit tu tinggi ke rendah....
    Rajinnya gi jogging...
    AJ lama tak jogging..
    Running shoes pun dah buruk saja dalam almari..

    ReplyDelete
  4. Betul tu AJ..biar apa org nak katakan?? hehe
    Malas jugak sebenarnya..bila tgk gambar badan mmg besar , ttbe ada mood 'rajin' itu...hihi.
    jom sama2!;-)

    ReplyDelete

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!