GENG KITO

Orang Nengok

May 1, 2013

Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2013


Assalamualaikum semua!

Selamat Hari Pekerja =)

Emm, rasa macam dah lama plak tak buat entry.. baca blog orang je.. *mesti buat* ...dah lama sebenarnya nak tulis entri ni.. dari Ahad lepas lagi..tapi masa tidak mengizinkan.. boleh dikatakan agak busy…maaf blog ku.. huhu

Korang semua dah pergi Pesta Buku Antarabangsa 2013 belum? Kat PWTC.. sampai 5 Mei ni je taw.. hehe..

Minggu lepas, aku ,

ini

my felo-kak fadwa..dia pernah wujud dalam entri INI.. hehe
Dan 

ini

Asmak yg mulus :P
pergi la ke Pesta Buku ni.. hanya menggunakan ktm dari UKM turun Putra.. jalan sikit ke PWTC dan sampailah kami..



Bila dah masuk tu, SubhanaALLAH ramainya orang.. sebenarnya masih ramai lagi orang Malaysia ni suka membaca.. kalau tak, tak penuhla PWTC tu..siapa tak gila kan? semua publisher ada.. semua buku ada.. sale sakan plak tu..yang paling aku geram bila Kaki Novel turunkan harga novel sehingga RM6 dan RM7..mmg geram sangat,,, tapi aku tak beli pun sebab novel-novel dalam bilik ni banyak lagi xbaca.. nnt kan xsiap fyp aku.hihi..

Yang aku tengok ramai yg pegang paper beg Moy.. alaaa.. yang buku Ujang tu..memang ramai orang pegang..bila aku lalu booth dia..nak tersembul mata aku tengok banyaknya bukuuuuu.. geram je rasa.. 

Ada benda yg menakjubkan dan mengkagumkan bagi aku~Tgk gambar okay! Hiks!


Sorry.. xsnap gambar senarai novel yang diturunkan harga RM6.. yang pastinya banyak!

















Again! Tak snap gambar Asmak ngn K. fadwa punya tempahan tulisan khat.. my fault..=.=

Inilah yang dimaksudkan oleh aku..menakjubkan! Replika Makkah dan Masjid Al-Aqsa~




Replika Makkah

 Replika Masjid Al-Aqsa
Banyak kan?? Ramai kan orang pergi?? Siap ada replika lambang Islam lagi..

SALE! SALE! SALE!
Pergi jangan tak pergi.. Masih ada masa lagi sehingga 5 Mei.. balik mengundi bawak family pergi Pesta Buku..hehe

“Mambaca Amalan Mulia”..

Sekadar sejukkan mata..extra.. ;-)



Budak ni comel sangat.. sebab tu nak letak jugak gambar dia dalam entri ni..hihi.. anak foreigner yg belajar kat UKM.. jumpa before naik KTM.. 

last but not least.. 
ni je aku beli..


Nampak tak nampak tak? Buku resepi tu. nak buat yang simple-simple tu.. dah kena mula belajar dah. 
Add on: To my future husband, aku harap kau tak kutuk lagi aku tak pandai masak, kalau kutuk, aku ketuk kau. HAHAHA :D:D:D 

Wassalam.. 

*nak buat entry kisah semalam bila free nanti*




No comments:

Post a Comment

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!