GENG KITO

Orang Nengok

April 29, 2012

7 kelebihan gemuk macam aku.peace!


Aku sedar aku memang xcantik macam orang lain.aku memang bukan seorang perempuan yang menjadi kegilaan ramai lelaki. Aku gemuk. Aku macam orang tua..dah la bergaya xpandai..macam budak kampong..semua tu mmg aku tahu..mmg aku sedar yang aku sangat laaa xpandai bergaya..aku macam mak2 budak yang mmg seolah2 dah ada ramai anak.. (*nmpak sangat muka aku macam pemyayang kn....lembut je,:p)..aku tahu..ak pon berusaha juga untuk jaga pemakanan aku…xpayah la nk kutuk2 aku k…aku bersyukur sbb :

1. Orang macam aku ni la llk xpndang sangat…xg*ai*a* pon…so, xde la aku dapat dosa tang cni.

2.    Orang macam aku ni la malu nk berpakaian ketat dan seksi..kalau pkai ketat kn nmpak plak selulit kat semua bahagian. Malu yoeppp!

3.      Orang macam aku ni la yg akn sentiasa support baju bersaiz XL dan ke atas..xde la bankrupt syarikat baju yang keluarkan baju saiz tersebut..

4.      Orang macam aku ni la llk xramai yg minat…nnt dapat suami pon yang terima aku seikhlasnya la..bukan pada bntuk tubuhku.

5.      Orang macam aku ni la mmbuatkan orang ramai berjaya..nak tahu sbb apa?dorang ni berusaha mencari jalan penyelesaian bagaimana cara nk kuruskan kami…nk jaga kesihatan kami…xke dorang dapat pahala.??knnn…

6.      Orang macam aku ni la buat korang gembira ngn hidup korang..msti tertanya kn sbb apa…sbb nnt xde sape korang nk kutuk…kutuk ssama sendri jekkk..hahahahahaha. *yeayyy..dapat pahala free..pahala org kutuk..alhamdulillah..

7.      Orang macam aku ni la yang korang kata COMELLLL…ataupon “ala…tomei2”..huahuahua…sunggoh menggelikan…


Peace!!wassalam…



*renung-renungkan…aku ttap bersyukur aku gemuk, tembam, montel, gedempol, gendut, montok..asalkan aku BEBAS dari penyakit..hahaha..=)))
*jangan jeles...i ttap sayang u...suka sayang yg suka kutuk2 i..


No comments:

Post a Comment

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!