GENG KITO

Orang Nengok

April 23, 2012

Masuk tv kejap ! :p


“Ma gosok tv tgk ko masuk tv”kata adikku semasa menelefon kepadaku…

Hahaha..lawak sungguh mak aku ni...semalam Alhamdulillah aku berkesempatan bersama beberapa pelajar lain dari ukm (9 dari ktho) pergi menonton rancangan Bicara Kampus di studio 1, angkasapuri, rtm, Kuala Lumpur...

“Ko dok depan taw dayah…baru masuk tv”

Pesanan kawan aku selepas dia berpengalaman menjadi penonton juga secara live utk rancangan Bicara Rakyat 2 hari sebelum aku pergi…tibanya aku kat sana, dengan sopan santun lagi ayu sila buat jadi menantu ak melangkah ke depan..dan dah jadi kesukaan ku, ak sengaja xdok rapat..ak selangkan satu kerusi dengan org sebelah…

TIBA-TIBA

“Ok.tempat ni reserve utk pengacara kita,”kata salah seorang crew rtm.

Terbeliak biji mata dan terkedu seketika..pengacara akan dok sebelah aku..dalam hati nervous..oh!!gatalnya!!utk shot dalam Berita Nasional je pon..masa shot tu xsampai 2 minit if im not mistaken..ak senyuuuummm je… ^_______________________^

*pipi dah la tembam macam epal..punye la ak control utk senyum semanis mungkin.haha

And here..i would like to share a few photos taken.cekidout!!







Pengacara Bicara Kampus: Saudara Syamsul

Disebabkan aku xkenal siapa pengacaranya..semangat sunggoh aku ask pak cik google..rupanya2 dia ialah mantan YDP UPM batch 2008/2009..masa tu aku kat matrix..haha…




Akhir kata, jemput la lagi ye rtm..k bai..;-)
*even first2 berat hati nk pergi..tapi seronok gak..dapat la knal mcm mna..xpernah pergi la katakan.






No comments:

Post a Comment

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!