GENG KITO

Orang Nengok

April 24, 2012

Road to success --->




Alhamdulillah…dah 3 paper mid-test yang dah lepas…tapi aku mula rasa hidup aku makin gelap..aku tahu ini semua salah aku..rasa hidup dah xde makna lagi selepas aku dapat keputusan mid-test aku yang pertama...bukan aku x belajar langsung tapi aku masih lagi belajar..ya, belajar last minit..itu lah sebabnya…hanya aku yang mengenali diriku yang sebenar..samada aku seorang yang lembap atau bodoh kurang pandai..tapi setakat tahu tanpa bertindak untuk berubah mmg xde makna la…mmg xkn kemana pon…

Hari ni mid-test fisiologi tumbuhan..aku bukan xsuka subjek tu..aku mmg suka tambah2 lagi lecturer yang baik..mmg salah aku..aku bukan nk study awal2..malah aku langsung xstudy sbb aku sangat kecewa..bila aku fikir aku study atau tidak tetap sama..ini lah yang aku rasa..hidup aku makin gelap…gelap gelita...

Adakah disebabkan aku terlalu sibuk?mmg busy x dnafikan tapi sbnrnya aku yang xpandai nak uruskan masa sendiri..aku yang xtahu macamana nk arrange masa aku dgn betul..ak tak tahu nk bezakan mana yang lebih utama dan mana yang lebih penting…yang aku tahu ak SANGAT suka buat keje main2 dan last minutes..i’m really stupid!tahu salah, tapi xgheti nk baiki kesalahan tu..aku tahu aku jenis orang yang ssh nk tangkap dalam kelas..ssh nak faham.tapi ad aku berusaha untuk berubah???arghhh!!ak stress tgk diri aku…

Kalau setakat buat entry tapi xberubah pon xguna dayah..wake up!!!ALLAH ada di sisi dan DIA xpernah melupakan hamba2nya melainkan hambanya yang lalai..DIA uji ko sbb DIA nak dengar suara ko…tolong la faham..!!berubah la!!ingat ma ngn abah..ko anak harapan mereka..sanggup ke ko hancurkan harapan tu…tolonglah jangan banyak main dan kurangkan tdo…ko mmg banyak main dan tdo...cuti ko tdo..ad masa sikit main3...kesian..

p/s:utk sedarkan diri yg xpernah nk sedar.




Wassalam.



No comments:

Post a Comment

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!