GENG KITO

Orang Nengok

April 28, 2012

..MR. SG men again..



Sekadar iklan..(*komersial sangatt)
Rasa dah lama xbuat entry pasal my MR. SG men..agakla…huhu…mungkin sbb xde apa sangat yang berjaya mencuit hati ku..perghh..ayat aku…haha…ok.jujur aku katakan bila aku jumpa dia (*bukan date) balik tu mesti tersenyum sorang2..seyes macam gedik sangat…hahaha…susah jugak nk pendamkan perasaan ni,..mmg syaitan ni betul2 patuh janjinya pada ALLAH…asyik nak goda hati dan fikiran aku supaya aku ingat dia…sabar je la…bdw, aku tahu sebenarnya dia busy…rasa juga kegatalan ni nk tolong tapi xpe la…banyak lagi keje aku yang lagi penting..haha..jeles bila tgk dia mesra dgn org lain..tu yg sakit..tapi muka HARUS cover k supaya x terkantoi..

#Mata sangat berat nk bukak sbb hari ni nangis..sob3…stress je nangis..tu je mampu..

Nite..;-)


No comments:

Post a Comment

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!