GENG KITO

Orang Nengok

April 29, 2012

May I go out...


Sejak kebelakangan ni aku memang stress.. (*xhabis2 lagi ke crita sal stress)..nk habiskan la ni..hehe.. so, aku rasa macam nak kluar g jalan2 jap dgn kawan2..mula tu aku nak kluar hari jumaat lepas habis kelas..tapi dah nk buat mcm mana…mcm2 la plak bnda yang nk kena settle hari jumaat tu..nk kna g jumpa lecturer la..nk kna jemur kain la..nk kna kemas bilik..kawan aku ramai xfree la…dan sewaktu dengannya…kebetulan plak pada mulanya mesyuarat JAKSA bersama felo akan diadakan pada pukul 9 malam tu..tup2, pas maghrib tangguh plak kol 1030 malam..alahai….

Dah terfikir nak kluar je smalam…sampai aku terlupa yang aku ada kelas Bahasa Arab pagi tu..mmg nyanyok sunggoh aku!tu la fikir nak kluar je…huhu…*harap ustaz maafkan aku…semalam aku kluar ngn kak ma @ noormawati jauhari…kitorang g tgk battleship dan shopping..haha…mmg keje pompuan shopping tu…Best la cite dia…hehe



*org dah the avengers..aku baru battleship..=.=

Tiada yang lebih indah semalam selain dari aku beli baju baby utk mak aku..hahaha..masa masuk part baby tu kn..kbnyaknnya perempuan mngandung bersama suami..ramai gak yang baru kawen aku tgk…so sweeett bila tgok si suami mnyentuh lmbut perut isterinya..oh..sukanya..terasa gatal di situ utk kawen.. *ingat dayah!!ko tu apa je tahu bab rumahtangga ni...blajar masak dulu ye..

baju baby..;-)
Tak banyak pon aku shopping...beli la bbrapa barang keperluan...beli makanan diet..shhh.jalan2 utk hilangkan stress je pon..dah lama rasa xtengok wayang..huhu..

salam
p/s:baju dinner xbeli lagi..huhu





No comments:

Post a Comment

Pahlwan-pahlawan yang budiman, terima kasih!